sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Smile like you mean it

Viimepostauksen valitukset on ollutta ja mennyttä. Kaikki asiat selvisivät kuin itsestään iltapalapöydän ääressä. HM pyysi V:tä laittamaan omat tiskinsä koneeseen, johon V vastasi automaattisesti: "Au pair hoitaa sen kyllä." HM oikein tulistui ja sanoi, etten ole täällä palvelijana vaan auttamassa ja että olen tehnyt enemmänkin kuin tarpeeksi. V myös pyysi minua lukemaan iltasadun ja nukuttamaan hänet, minua jo hieman kiukutti, koska kyseessä oli jälleen olevinaan minun aikani. HM puuttui onneksi asiaan ja sanoi, ettei minun tarvitse iltaisin suostua poikien pyyntöhin. Olen kuulemma vapaalla aina, kun vanhemmat tulevat töistä, elleivät he erikseen pyydä vaikkapa vahtimaan poikia vielä hetken. 

Olimme nyt viikonlopun host maman vanhempien sekä veljen kanssa mökillä ja voi kun oli ihanaa! Sain periaatteessa olla vapaalla koko ajan, mitä nyt leikin ja pelasin poikien kanssa, mutta ei sitä oikein voi työksi sanoa :D tulin myös heti perjantai-iltana vähän kipeäksi, minkä lapset onneksi ymmärsivät ja antoivat minun olla aika rauhassa. Lauantaiaamuna heräsin kahdeksan aikaan siihen, kun V on taas koputtelemassa ovella. Hieman kismitti. Nousin kuitenkin ylös ja kävin aamupalalla ja istuskelin hetken poikien isoäidin kanssa terassilla. Siinä vasta on ihana ihminen! Juttelimme ummet ja lammet ja hän muistutti kovasti minun omaa mummoani. Lauantaina olo oli paljon huonompi kuin perjantaina ja meninkin nukkumaan vielä uudestaan ja nukuinkin oikein 3tuntia putkeen. Taisi minulla kuumettakin olla. 

Tänään heräsin vasta kymmenen jälkeen, koska (thank god) host mama oli sanonut V:lle, ettei minua saa herättää! Yö meni kyllä aikalailla levottomasti, koska yskitti niin kovasti. Nyt tuntuu, että poskiontelontulehdus on tuloillaan ja pää on kuin heliumpallo. 

Söimme hostien kanssa ihanan lounaan, joimme skumppaa (taas, varmaan 4. tai 5. pullo...) ja juttelimme mukavia. HM sanoi, että minun sukulaiseni ja ystäväni ovat enemmän kuin tervetulleita Lontoossa käymään ja he saavat asua meillä sitten :) Huippua! Minun olikin tarkoitus sitä heiltä kysyä, mutta onneksi sekin selvisi näin helposti. 

Nyt minulla on niin hyvä mieli, niin hyvä olla ja mahtava fiilis, flunssasta huolimatta. Perhe tuntuu täydelliseltä ja kaikki on hyvin, ainakin toistaiseksi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti olisi kiva <3