perjantai 14. elokuuta 2015

"I live for the weekend, baby"


Täällä talot on niin söpöjä!

Loppuviikko on työmäärän puolesta mennyt ihan hyvin, tunteja on ollut ihan sopivasti. Pojat puolestaan tekevät tunneista loputtoman tuntuisia ja välillä tekisi mieli lukittautua vessaan ja jäädä sinne. Haen V:n ja E:n leiriltä yhden maissa ja kotimatkan jälkeen olen jo hermoromahduksen partaalla. Pojat huutavat, tappelevat, satuttavat toisiaan, ärysttävät toisiaan, eivät tottele käskyjä, sotkevat...... Lista on loputon. 

Löysin ihanan lenkkipolun!
V:n kasvoille kohoaa sanoinkuvailemattoman pirullinen ilme, kun hän huomaa ärsyttävänsä joko veljiään tai minua. Olen jaellut rankalla kädellä rangaistuksia, lahjonut, kiristänyt, ollut mukava ja ollut ilkeä. Mikään ei auta. Lasken aina minuutteja siihen hetkeen, että hostit tulevat kotiin ja vapauttavat minut vastuusta. Yleensä siinä vaiheessa vedän lenkkarit jalkaan ja lähden tuulettumaan. Omaan huoneeseen lukittautuminenkaan ei aina auta, koska lapset laukkaavat ovesta sisään, vaikka olen satoja kertoja kehottanut koputtamaan ensin. 




Onneksi huomenna on lauantai ja vapaapäivä! Olen sopinut treffit yhden toisen suomalaisen au pairin kanssa Lontooseen! Ihanaa! Tämä päivä on mennyt ihan vain sen tiedon voimalla! :) 


"Ankkalammelta"
Kotikatu

En saanut näitä kuvia nyt kovin kivasti tänne aseteltua, mutta olkoon. Kuvatkaan eivät ole parhaasta päästä, koska olen ne ottanut puhelimella.... Älkää antako sen kuitenkaan häiritä!




4 kommenttia:

  1. Ihana löytää muitakin suomalaisia au paireja täältä Lontoosta! (: Oon ollut Lontoossa pian viikon ajan, eli vähän hukassa vielä.

    Tsemppiä sulle lasten kanssa! Ja jos sua innostaa tavata muita au paireja, niin ota ihmeessä yhteyttä - en tunne täältä vielä paljon ketään, joten olis kiva nähdä joskus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hukassa vähän täälläkin! :D Ihana olisi tavata kyllä! Minäkään en kovin montaa täältä vielä tunne! :)

      Poista
  2. Ah voi ei! Lapset osaa olla kyllä pirullisia, jos ne sille päälle sattuvat, tsemppiä sulle! ja noi talon on kyllä tosi söpöjä, mun kaupungissa on yks talo, joka on niinku suoraan Britteistä ja kuolaan sitä aina ohi mennessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Mietin aika usein, että onneks nää ei oo mun omia :D Tää mun kotikylä on kyllä just sellainen idyllinen brittikylä, että välillä tuntuu kuin eläisin jossain Emmerdalessa! :D

      Poista

Kommentti olisi kiva <3